ne(muritori)…noi

                                             ne(muritori) …noi

 

 

Suflet  nemuritor,bantuitor de cer,

Am urcat  tiptil,

Si-am dat perdeaua de stele-ndarat .

Vazand Nemurirea ,m-a orbit.

 Pentru ca sunt Om ,am coborat

Sa-mi termin misiunea pe pamant.

Dupa ce-am inteles pasii-napoi,

Nu mi-a mai fost greu sa astept

Si sa-mi impart steaua.

Boboci de sperante  imi infloreau pe buze

si-am sarutat pamantu-nrourat,

drept multumire c-am mai trait …

o zi .

Sagetile  de frunze se impleteau  –  vesminte,

Peste trupul plin de dorinte si vise .

Victoria –ntru  Absolut – Iubirea.

Prinde-te-n hora cu ultima unghie,

ce creste din mine sau tine,

semn c-am fost noi.

 

Intr-o mare de soare,

Intr-o corabie de unde,

cu unduiri  de munte,

singurul  pescar de suflete albe ,

isi mai ascute valul,

ce ne va strapunge ultimul gand  ,

spre mantuire.

ROXANA MARIA STANCU  2013

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

