Aside

                                        RUTINA

 

In intersectie cu timpul  -ora 7.

Mereu eu,omul cu galeata plina

si colega care-ajunge mereu saturata

de problemele cotidiene .

tacerea si aerul

ce-au incremenit asfaltul,

salta la fiecare gand

ce-o zbugheste spre tine-

sa-ti spuna ceva…ce tu stii,

pentru ca noi nu vorbim,

doar ne-ascultam gandurile si tacerea.

Asa stiu dorurile sa vorbeasca…in soapta,

incremenind  iubirea,

ce devine mai mare ,mai puternica

odata cu clipele ce se intorc la mine,

fierbinti,mame,doua clipe- timp –

timpul meu si-al tau

ce ne-nvaluie in focul purificator al Iubirii.

 

Sensul existentei mele,

Punctul  –  eu ,  al Universului regasit in tine,

de-aici a –nceput,odata cu lumea noastra ,

pe care n-o cunoastem …inca,

actori pe scena necunoscuta.

Vom juca ,probabil si-n alte lumi- scene,

cu cortina trasa de stele…

deocamdata  goana spre…

visul de…

iubirea a…

moartea  vie…

trecerea.

 

Sunt in intersectie ,ora 7.

Bat clopotele mele.

Ma tii de mana strans-

de data asta ,

nu-ti mai aud gandul.

                                                     R M 2013

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

