Aside

                    CUMPANA   FANTANII  …DE LACRIMI

 

Ai tras  zavorul  mama,spre pamant.

Nu-ti mai aud oftatul  !

 Cumpana fantanii vechi

scartaie usor,a pustiu,

amintindu-mi  ,  copilarie  si  crez.

Vanturi se zbat intre lumi  cernute ,

iar primaverile  se-ascund

dupa florile  de la tample.

Saruta-mi numai  dimineata asta ,mama!

Cu lacrimi din fantana veche ,

prea sus ,o cumpana  mi-atarna…

pe-obrajii moi,cu munti de griji

ti se scurgea  albastrul  ochilor  divin,

cu care-am doborat eu lumi,

cu inima pe cer ,

deschisa  norilor  de dor.

Opreste ,mama ,ploile!

Aseaza-ma ca altadata pe bratul tau

Si strange-mi indoieli .

Mai apara-ma-n dimineata asta,

de rece si iubiri de-argint,

mai  da-mi  culoare si raza mea taioasa

sa-mi sfartec mugurii de spini

ce iar imi cos glezne subtiri .

Hai ,mama striga-ma !

Copil,sa-ti tin iar cumpana

fantanii tale ,lacrimi si suspin…  

                                                        RO MARIA   STANCU  2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

