Aside

                                                      ZBORUL

 

Iata ,pe coji de nuci  ingenuncheaza  dorul !

Acolo-i  tihna lui  si  cantul.

Cu ochii umezi , sub ploi de curcubee,

Salbatic, printre  pomi cu  primavara,

isi impleteste dragostea suava .

Dorul nu stie ce-i  tacerea,

sapa-n adancul inimii cu focul,

pana ce rana-i doar cenusa .

E zborul viu de primavara …

 Prin lacrima inchisa in suspin ,

privesc o lume fara tine –dor-

dor clipele cand  se izbesc de mine  goale,

fara de tine zbor.

nu sunt nici pasare ,nici om,

o umbra ce se strange –fasie de amor

 

Sa-mi   strig iar  primavara ,

ca florile sa-mi spuna,

ca ochii  macilor  s-albastri ,

 iar  inima nebuna?

 

Zborul lacrimilor  mele,

a uscat pamantul,

a secat oceane si fantani din cer.

Suflet   pe  tipsie  ,

Incoltit de  fiare,

stau sa mi-l despoaie …

n-am nimic de-ascuns , sunt eu!

Verdele se-nclina ,crud copil descult,

inima cenusa ,ploi de sarutari ,

pe pieptul plin de rani.

Urcus, ingenuncheat  sau zbor?

Rad lacrimi pe obraz,

 prea multa  e   iubirea…

cirese coapte mi-au tasnit din ochi,

ca flacarile gheenei.

Prea  mica sa visez …

Ma-ntorc!

Mi -ntind  rochita umbrei ,

pe muschiul  cald de Soare ,

aici , nici  dor  nu  seman,

nici   suferinti     culeg  . 

                                                R  M      2013

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

