Aside

Fantasmele trecutului

sunt scrise pe rama pantofului meu alb.

Cu fiecare pas, mi se sterg  amintiri

si mi se-afunda tocul in plamanii universului tau.

asa respiri  si    tu  …

o zi  da,una nu   –

dupa  cum merg  eu  -desculta   sau  nu   –

Epoletii  de sange  –  rani,

mi-au ajuns  aproape de inima,

cica se numesc  amintiri

si-ti  atarna ,doldora  pe umeri.

Pasesc incet ,pe varfuri,sa nu le clatin,

in marea  de ganduri ,rosii, si ele,

te-as  vedea pe tine

si-apoi viata  ar avea  gust ,miros si culoare de vise,

albe ,rosii,speranta si sange.

ia uite ,mi s-au netezit si colturile de la stanci,

par de lac acum…

Si-ti fierb sub talpi,femeie!

De lac, paream de smoala,

dar oare ,noi,nu eram din

sfanta  plamadeala?

Cenusa    si  neant .

E timpul  sa plec?

  Dar   ce  mi-a  ramas?

Doar  amintirile… 

hei,sunt  prea  grele,prea multe,prea frumoase,

nu cred  ca-ncap,

stai ,am o idee,lasa cerul  deschis,

nu ma-nchide,

vreau  sa-ti adun ultimul zbor

inalt,suprem si lin.

Rastoarna  si stelele peste mine,

sa am  lumina vie,

la inceput  de  drum.

Alt…pas cu pantoful meu, alb…

                                                      R M   2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

