Aside

boabe rotunde ,fierbinti,

aurii in lumina lunii,

se preling pe muntele obrazului scobit,

si se-aduna in forma de inima

sub barbie .

am invatat  ca nu pot spune

oricand mi-e dor si ma doare…

pentru ca eu…iubesc doar rasaritul de Soare.

Intunericul plin de umbre  jucause

si-aleg  locul  si  se cearta pentru

cel mai adanc  colt al inimii –

nevazut…desigur.

si  de parca  ar fi  o inima de piatra,

in  Marele Zid,

 o sfredelesc cu gandul de otel ascutit

in fiecare  rasarit  de  viata…

ca  maine  …trec  de partea cealalta,

fara ca sa-mi  fi oprit  zborul ,intens,

roditor,maiestru

deasupra ciresilor  in floare.

parfumul  tot  e la mine-n san

si –n par ,si-n buzele  – petale…

viteza  gandului boomerang 

ma nauceste,

astept  dimineata  cu Soare

sa-mi bata –n  ferestrele  ochilor

orbiti de iubire

si vantul dulce  de primavara

sa ma poarte de mana

sub boltile pomilor  aplecati  de  floare.

Imi  duc dorul  pe  fiecare piatra

de rau  secat,

slefuita  de furtuni  si  pe vremuri de val,

 finisata acum de Soare  ,precum cel mai scump diamant.

Zambetul  dorului ti se-opreste ecou in timpan,

ca un sunet  tanguitor,dorinta

si-ti  acoperi cu  palmele urechile sa nu-l auzi…

ce frumos ne vor zambi viermii cand ne vor devora!

Tinandu-ne  sufletele  in palma

si uitandu-ne  la ele 

cat de mult  se iubesc…

vom dori  sa dam  restart

sa fie doar dimineata …in noaptea  Lumii,

intepenita la capatul celalalt

asteptand Mana cu forta  suprema ,salvatoare

sa  ne intoarca…

zbor ,s-a facut dimineata –

mi-ntind lenes,bratele goale,calde

si-ncerc sa ies din vis…

mi-era  doar dor de Soare!

                                                               R M 2013

 

 

 

 

 

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

