Aside

Pe-un petic de cer al anului ’76,

au  rasarit  de dupa nori  ,

doi  ochi  de ciocolata  calda .

se topeau ,de fiecare data, cand iesea soarele,

si curgeau,

curgeau  siroaie  ,calde ,dulci,

pana  sub pamant –

mai  tarziu  ,am invatat  sa numar

firele  de iarba

si  sa-mi fac din ele  legaturi

cu viata  anotimpurilor mele…

imi  placea  doar  vara,

cu lumina,  care mi se-adancea

in ochii de migdale  coapte,

la  asfintit  capatand  culori de foc

dintr-o  alta  dimensiune,ireala,

pe care  nu pot s-o pasesc ,

nici sa ti-o povestesc ,prea devreme…

Cadranele  timpului  ,cel de zi ,alb,

iar cel  de noapte  in umbrele  lunii,

imi lasau  pe fata semne,

de ploi,de fulgi,de flori

si de frunze uscate,

anotimpurile mele…148.

Istoria  ochilor  mei de  ciocolata,

curand  va fi  un roman  ,

editie limitata…

cu filele  maro,muiate-n lutul  ploii  de  dimineata.

ROXANA  MARIA   STANCU   2013

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

