Aside

Marginile prapastiei pline cu iubire,

le-am   netezit  cu pas  marunt

si cu  ochi  agil de  femeie.

Aripile, mi le-am  intins  deasupra  muntilor,

unde  pot  respira in tihna  ecoul fiintei tale.

Iubirea bolboroseste,femeie,in fund de genune,

sau…barbatul –iubire ,forta Cereasca,

lumina Intregului ce  s-a  nascut…

Linistea  convietuirii  cu  iubirea,

mi-a  umplut  inima  ,

nascandu-mi in fiecare  dimineata,

bucuria  varsata-n cupa  plina  ochi de Viata si Speranta,

si  pe care-o simt  pe  buze si-n  vene ,

cum tremura,

atunci  cand  iti  rostesc chemarea.

Cruzimea  realitatii  ,schitata  pe panouri mari

de nori albi ,

atunci cand  cerul ni-i  senin ,

ne-arata mereu  calculul gresit,mereu cu virgula…

infimul  simtirii noastre ,

abia reuseste  sa  zareasca  taisul  nemilos de subtire,

de lumina si iubire,

ce taie  haul  “prea  plin”-perfect-  al  omenirii  .

 

                                                                                  R M  2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

