Aside

Desculţă  ,cu sufletu-n  palmă

şi  cu  harta  gândurilor  lumii

făcută  rochiţă  de  premieră,

joc  în   propria-mi   piesă  de teatru  ,

eu  regizor  ,actor,  scena – pământ,vis  fără  cortină…

Viaţă  la indigou  cu  cerul  de  primăvară ,

ploi  năvalince  ,nebune,

soare- erou, nori cu bărbi  de  gheaţă  ,

batiste  de lacrimi  inceţoşate,

iubire  si  dans  .

Ai  simţit  vreodată  braţe ,mari ,grele

care te-mbrăţişează  şi-apoi  te  prefac  cenuşă?

Ai  urme  calde  de  întoarcere…

Făra  dubii  şi  zâmbete  incubate ,

paşii , cei  desculţi  de  obscuritate,

vin  din altă  lume,

siguri  ,cadenţaţi,să-şi  termine  rolul,zborul,

să-şi  reaşeze  stelele  căzute,cu lovituri  de roib-jăratec  –

mi-aşezi  picăturile de ploaie  pe frunte

şi mi-acoperi gura  cu  strigătul  meu  –  ecou .

Lumi şi paşi  gonesc,

intercity – dorinţa  n-are oprire,

decât vise albastre,

devenite mai apoi albe-n Purgatoriu .

Se-aud  bătăile  din palme –aripi

ale  publicului  trezit  pe final de piesă ancestrală…

zburăm  împreună ,aripi,fluturi,scene,gânduri ,cortine,pahare,nori…

gol…

Nou…

un  măr  in  doi  rodeşte . 

R M  2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

