Aside

Numărătoarea  inversă

 

Ochiul  pamântului  mi-a înghiţit  fiinţa ,

toate  gândurile  ,eul…

mi-a  lăsat  doar  un tu,zare,

de  neatins.

Mi-am  încolătăcit  ce mi-a  mai rămas  din  trup,

în jurul  unui spin  uriaş,

ce-mi  goleşte  inima  de sânge

şi-o  întinde pe cer 

să  vadă  cât  e de  frumoasă, lună ,lividă…

Cu  ploile  unghiilor  tale,

înfipte,scrijelind  iar  şi  iar

carnea  nestăvilită,

să modelezi  furtuni  de soare ,

care  să   ardă  buzele  începutului  de  om .

Pecetea  drumului  vieţii –poveste,

mi-a  adus-o  vântul 

si mi-a  aşezat-o  la  picioare,

să  îngenunchez  citind-o

şi  să  o  urmez  zburând ,

deodată  cu  el …

a trecut  deja,fior…

În faţa  ochilor  mi se desface ultima  lume,

a iubirii.

Numărătoarea  inversă se  apropie de final,

rozalbul  cu  spinul  amar ,mi-ntinde  iar  mâna… 

                                                                                     R M  2013ImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

