IN OGLINDA VIITORULUI

În oglinda viitorului  broderiile  mincinoase

îşi văd adevărata  croială ,goală,impecabilă .

Când  îţi întorci din oglindă chipul luminos,

abia după ce-l admiri in deplină splendoare  cerească,

îţi  citesc  gândurile  ,ca-ntr-o  carte  incoloră ,

fără coperte  ,cu  pagini  reci ,de  sticlă-

ferestre – zile  ce  vor urma,

să mi  le-aduci  volum,

cu  litere –cruci ,morminte  transparente,

cuiburi pentru alţii,case  pentru unii,

uneori fără să le-nţelegi măcar tu…rostul…

În  oglinda viitorului  perna Pământului ,moale ,adâncă,

şi-a schimbat faţa-n verde,să mă  primească,

proaspătă,,curioasă  şi  cu  ochii  mari :

“Cine-şi mai  odihneşte  căutările aici?”

Stăpâne,unica-mi dorinţă ,făr’  a-ţi  ştirbi 

din  farmec ,e să-ţi  culeg eu Luna ,

nu doar în noaptea  asta…

va străluci mai tare  pe buze de  smarald…

şi-n  ochii plini de roşu

iubiri  fără  hotar…

Eu… voi chema iar Zorii cu Soare ,

mult prea devreme visul,

îţi  vei vedea cu ochii,

de-a fi în tot Lumină,verdele –crud încep …

Fulgerul Morţii,  copt,ajunge,

îl vad, îl simt,l-aud, îngenunchez…

Urletul  Pământului :

„Cum  să cutezi ,femeie,să schimbi tu  ce-i firesc?”

Firescul este-n mine

şi  de vreau eu să fie şi Luna când Soarele-i pe cer,

aşa va fi…

în palma mea e noul.

e cântec şi mister ,

e cer cu tot cu tine ,Pământ –

stăpân mai eşti,

căci nu-ţi aud furtuni?

Pe perna  moale,muşchi ,

mă cuibăresc să-mi scriu

iar gândurile ploi,

c-un colţ din Luna ta m-acopăr ,

am impărţit destinul-Pământ.

Stăpân sau slujitor?

Pământ.

 

                                                        R M 2013ImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

