Aside

                                       TRANDAFIRUL    ALB

 

Cu spini cu tot, cu râs, surâzi?

Te-aş mai iubi o dată .

Când plângi,  e soare ,că ţi-e dor,

ca să –ţi înfigi iar raze…

în  părul  meu …să  îţi  tot  scurgi  veninul.

De râzi ,eu ştiu,furtuni se-abat

şi s-au trezit iar norii.

Pe fiecare pas ţi-e scris:

Femeie  – Nemurire.

Copil şi înger te urmez,

Grădină de iubire-

un Glob  de  fericire.

Ţi-e umărul prea greu ,

de lacrimi câte-ai strâns,

se-nclina.

Răsari şi genele-mi sărută,

 să  întrevăd   lumina.

 Ce puritate  să-mi descrii

când tu eşti  rege  demon?

Nici somnul nu pot să-ţi veghez,

căci  de o viaţă-adulmec.

Mireasma albă de tămâie,

prin zori se pierde-alene…

Rămân doar spinii între stânci

şi coapse  de femeie.

E  trandafirul  alb,zefir şi dimineaţă!

Mi te-ai deschis în braţe, ca fuiorul,

în joc să mi te-alături.

Vom împarţi lumea în două,

în jumătati de alb,

Cer si Pământ,

Născut din sân

şi trandafirul alb.

 

 

ROXANA MARIA     2013ImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

