SAGEATA

Săgeata   trecu…

făcu ca de-obicei  ocolul viselor,

să vadă  care-i cel mai cuviincios de-ndeplinit…

şi iată,că  se  opri  ,cuminte ,s-o admir,

la doi paşi în faţa mea…

ne privim-  părea aproape,

dar  n-am putut  s-o prind.

Îmi smulge  vise,

îmi  goleşte vene

şi-mi ascute unghiile

cu care-mi pregătesc lumea.

Încet,încet se-ndepărtează,

pare cenuşă-n zbor,

ce-şi  lustruieşte  clipa.

Iau  forma arborilor

şi-aştept  semnalul…

Noroc cu vântul –

îmi  prelungeşte chinul ,

mi-apleacă  şi-mi îndoaie  trunchiul zvelt,

m-ascunde  după răsărit…ca să mai cred.

Săgeata asta ne vânează ,

inevitabila  ţintă –carapacea de duh .

Pentru  tine cum  e să mori secunde?

Ultimul foşnet ,

îmi  şopteşte la ureche ,

secunda ta e-aici…

 

Săgeata  timpului meu se opreşte,

e-atât de- aproape ,gândesc că o simt.

Tolănită pe inima mea ,rămasă argint,

îmi vindecă  crengile rupte demult

şi mă  poartă iar,copil,

spre nedesluşit  zenit .

                                                          R M  2013ImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

