ECOU

Ecou

 

Am ascultat ecoul  razelor de soare, căzând…

spărgeu trei  filtre groase ,mă  durea…

cerul  inimii,

cerul  ochilor  tăi – negri-

când  nu mă  vezi ,

şi  sticla   unghiilor  cu care-mi piepteni,

smulgându-mi,rănile,

când mă iubeşti .

 

Ecou – se  pare  că doar eu-l aud,

cei  care trec pe  lângă noi,

distonează- sperând…

ei doar tresar,

iar eu îngenunchez,

ca după tunet şi fulger  tenebros.

 

Trei  filtre-

le-am  parcurs pe toate,iubindu-te…

rămâne  să   săpăm  lumea  cu mâinile goale,

să trecem toate umbrele

şi s-ajungem  Noul .

Gol…m-arunc in el, hău fără de prihană,

încep să –mi hrănesc sămânţa ,

ce creşte,creşte…

Ţi-am trimis vlăstarul!

Agăţaţi  de vânt ,

cum numai noi ştim …cum,

aducem simplul ,omenescul  şi păcatul

şi-n celelalte  lumi…

ROXANA MARIA   2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

