CRINII

Azi  mi-au  murit  crinii,

erau  ca  nişte  cai  sălbatici,

dornici  de salturi  prea înalte,

suavi,dar puternici,în acelaşi timp,

cu  piciorul  zvelt  şi  cupa  prea  adâncă…

Toate  perlele  căzute  la gâtul meu ,

şirag,mării învolburate,

îmi  vor  lumina  în noapte,un drum…

Ziua ,perlele vor părea  negre,

căci  Lumina  e  prea  puternică

şi vor fi  umbre umbrei …

De vrei să plângi cu mine ,

vom  creşte  împreună , cu lacrimi limpezi,

un  pom , cu  coroana senină ,înflorită albastru .

Frunzele verzi ,vor fi ochii Adevărului,

continuitatea , credinţa şi nădejdea .

Netezeşte-mi toate –ndoielile până  nu se mai văd

şi-adu-mi   tot  cerul în palmă .

Poti !

Cu  palmele –asudate , acoperă-mi  ochii

înainte de sfârşit 

şi  lasă  ferestrele  deschise

să  intre  mirosul  de pământ ,

proaspăt  săpat .Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

