Harta sufletului meu

Harta  sufletului  meu

e  creionată  de  doi  porumbei albi .

Se-aşează   cuminţi

şi-mi  dictează  fiecare  pas ,

conform sigiliului…cu capetele roase,

de-atâtea  ştersături  ,

când eu mă-ncăpăţânez

s-ascult .

Doi  porumbei  ,hoinari,

cu  sufletul meu ,jumătăţi ,în plisc,

scrutează   zările ,

să  le-adune  punctele negre,paralele,

şi să le topească capetele  într-un singur nod ,de  foc .

Când  pasul  mi-e  sprinţar ,

în  roua dimineţii ,

doar atunci ,

când Soarele mi-l simt

că-şi plimbă palma  caldă ,

în  păru-mi  încurcat ,

şi împletit de vise,

doar atunci…

las inima să-ţi spună

şi tu să înţelegi…

Când vor zbura la tine,

îţi vor părea doi munţi ,

prea albi ,

cărunţi  ,de  gânduri,

mult prea înalţi ,

s-ajungi –

Atunci vei şti ,că nu-s .

 

Doi  porumbei în zbor se-ntrec,

măsurându-şi  iubirea ,

c-un  semn…

bătăi  de aripi  ,necontenite,

deasupra altarului vieţii  .

                                                  ROXANA MARIA 2013

 

 

 

 

 

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

