ORA VISULUI

Ora   visului,

coboară ,meşter şugubăţ ,

cu ochelarii  pe  vârful nasului subţire ,

să ne-ntrebe dacă-am  terminat 

de  răsfoit  cartea …

Cele trei  file lipsă ,

le-am  lipit mai apoi, prefaţă,

cu puţin clei de pe vişinu-nflorit,

cu crengile ajunse pe masă…

ca să-mi amintească ,

cum m-am născut izvor,

cum am trăit clepsidră,

cu rochie –secundă ,de liliac alb,

şi pantofi mov de toporaşi,

cum sfârşesc

maree…

mă scurg mereu din braţe,

de ţărm de aur cald .

Cuprinsul cu capitole…de-o şchioapă,

nu-i  musai să-nţelegi,

căci de vei şti,

durerea,doar cu norii,

ţi-o alini .

Aşa că taci…

Alintă-mi ochii ,

chiar  de te mint frumos.

Pune-mi în sân,

un fir  de busuioc

şi-n păr din stele, noaptea, o cunună,

ziua,din raze ţese-mi o brăţară,

amară de frumoasă,

nimeni să n-o dorească…

şi-n ceasu-amiezii ,la masa soarelui,

rotundă,pântec de Lumină,

să-ngenunchiem  smeriţi  .

                                                               ROX ANA  MARIA 2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

