OCEANUL DE IUBIRE

Oceanul  de iubire ,

mi-a  încăput  în  palmă .

Îl privesc  pe-ascuns ,radiind de bucurie,

în  fiecare dimineaţă,

de sub plapuma mea ,cu flori roşii,

şi ferestre cu  ochi  verzi,

ce perechi,perechi  clipesc

în ritmul inimii mele.

Din  pumnul prea strâns ,

pleacă ,prin crăpături fine,

semne de-ntrebare .

Bulversaţi de-atâta iubire,

ne-ntrebăm în fiecare zi ,

cine iubeşte mai mult.

Ne-ndoim după lumina lunii,ne-aşezăm,

eu…pe genunchii tăi ,albaştri de gânduri,

tu…cu tot cu mine ,pe un capăt  de Pământ ,

şi-aşteptăm răspunsul …ultimul …

Nu mă prinde de mâna dreaptă,încă,

aş pierde un ocean de iubire .

Priveşte-mă adâncă ,cum te păstrez ,intact,

un munte de iubire ,

cu crestele rupte ,de norii-nvolburaţi ,

ce te-nconjoară atunci ,

când vrei să-mi spui ,

că prea multe aripi mi-au crescut …

Cu oceanul în palmă ,

te-nţeleg  fără  s-aud  cuvinte ,

doar din furia valurilor

ce loc n-au să izbească ,

zbucium ,dor  şi ardere tăioasă .

Cu oceanul în palme,

deschise ,de-astă dată ,

alerg să-ţi ud buzele-nsetate,

până nu ,după dealuri,iar apun,

destine, bucăţi de cer ,

şi macii făr’ de petale, vise .

                                                      ROXANA MARIA 2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

