universul tau scartaie

Universul   tău  scârţâie,

sub  povara  colosală,

ce  ţi-am   pus-o  în  spate,

fără să cârteşti .

Ţi-ar fi  fost  mai uşor ,

să  duci un cer …sau un munte,

decât  sa-mi  simţi

răsuflarea  în  ceafă ,

fără sa te poţi întoarce .

Ţi-am  rupt  genunchii…

tulpini  prea firave,

să-ngenunchezi  mereu ,clopot,

slujind  Nemurire de iubire ,

imensă ,incalculabilă  tăcere .

Talpa să mi-o măsori ,

în ea  ,zece  măsuri  de  buze-ncap ,

din cele mult prea fine…

Îmi  plesneşte sufletul

de  bucuria  primăverii ,

şi  nu-mi pot opri

şuvoiul de lacrimi pline .

Du-le  tu  mai departe,

umple  oceanul, întoarce-l pe dos

şi pune-i  în colţ de tâmplă ,

o floare  –

Soarele…

                                                          ROXANA MARIA 2013

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

