INOCENTA GANDULUI TAU

Inocenţa  gândului tău …e…

doar  atunci,  când  gândul  ţi-e nenăscut  .

În  cunoştinţă  de cauză ,

am  să  cos  un  fermoar  nou

la  ia  Pământului ,verde,

tras de câte ori vrei tu ,

ca noaptea zi să-ţi  fie ,

  şi   rupt  ,tot ascuţindu-ţi  tu  limba tăioasă…

Mi  te-ai urcat  pe  umeri ,

m-ai  privit ,atât  de  adâncă,

căutându-mi  capătul…

N-am .

Părul meu turle, zburătăcite-n  nori,

nu  mai coboară niciodată

să-ţi  măture inima .

E  curată …de  când plângi ,

că  n-au  înflorit cocorii

şi  nu ţi-au zburat  toţi  macii,

din  lanul  de  grâu  ars…

Prin ochii  goi, scoşi ,

mi se  scurge aleanul ,

cu formă de fluture de-argint,

ce acoperă cu aripile ,întreg ,cerul  nostru…

…fluture de-o zi…

Mâine,

cred  cu  tărie ,că  iar  ne vom naşte,

zâmbind vieţii .

 

Coboară de pe umerii mei,

încet,de pe braţul stâng,

unde-ţi  place să-ţi ascunzi fruntea,

pe genunchii  care tremură,

neavând  putere  să-ţi  ţină Lumea…

Mă desprind

de centura de siguranţă  a gândurilor

şi  îmi sărut Soarele,

de pe cel mai înalt vârf de munte…

o să mă ridic pe vârfuri…până o să-l ajung …

                                                                         ROXANA MARIA 2013ImageImage

By ROXANA MARIA

2 comments on “INOCENTA GANDULUI TAU

  1. eu sunt nemuritoare ,XENA PRINTESA RAZBIONICA ,cand aterizeaza GHITA al meu saracul,sambata seara, va fi RAZBOIUL STELELOR …vom lua Lumina de la Luna… :)))). TE SALUT VALER!!AM INTRAT TARZIU PE BLOG!!1 DUMINICA PLACUTA!!!

Leave a Reply

