RATACIND PRIN TINE

Rătăcind  prin  tine,m-am pierdut  de lume

şi   mi-am  găsit  straiele  vechi,

de  pe  când  eram chelăreasă ,

la porţile Castelului  Negru ,

cu  ziduri  de iederă  plânsă ,

prin nervurile  căreia  curgea

sângele  nevinovat  

al celor ce cutezau …să viseze .

Mi-am găsit  urmele de pământ ,

dâră  ,ce-mi curgea din călcâie

şi  din  buricele degetelor

şi mi se năşteau pruncii  vieţii

pierdute  în neant…

 îngropată   demult ,

în cer iscălit  cu bătăi  de cuie .

Zăvoarele  grele se mişcau încet,

deschizându-se  doar atunci ,

când se împlineau primăverile

şi ploile roşii ,

ca  să  pot  aluneca prin tine

cu  şuvoiul de flori  din lacrimi

şi  sânge .

                                                                          ROXANA MARIA 2013ImageImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

