IN TREI FORME SUNT

În  trei  forme  sunt…

Haotică  pată  ,ce  prinde  viaţă

sub  zâmbetul  tău ,grimasă ,

ce-mi  alintă  ridurile ,văile pasiunii,

bucuriei  de  a  vieţui 

cu  sufletul  în  palmă  ,plină…

de tine .

Am despuiat ,chemare, toţi pomii de coaja veche,

să  văd dacă se ruşinează ,

şi culmea…au intrat  în  pământ,

lăsându-ne  pe noi vechi,aici,

iar ei şi-au  înflorit speranţele Dincolo .

Chintesenţa  cu  rug,cu plânset ,dor şi tămâie

e  scrisă  în  ochii tăi ,

în care sar eu ,când vreau să iubesc .

Şi….trăiesc.

Adorm în ochi deschişi

şi trăiesc –murind în istorii,

care mă scufundă

în vis umbratic de trunchi fără sevă,

din care n-o să vreau să mă trezesc niciodată…

aici…

 

Se simte că  încă  eşti…

deci  sunt .

                                                              ROXANA  MARIA  2013 ImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

