MIRACOLUL DIN MINE

Miracolul  din mine ,la capăt de timp ,

eşti  –

cu tine respir ,uşor , în vis – ultim

de dimineaţă cu faţă de apocalipsă  ,

cînd nu-mi răzbaţi gândul – deal  gri .

Ai crescut,  dincolo de trupul meu plăpând,

acoperindu-mă  umbră ,

în care mă pierd şi m-ascund

de furtuni de soare ,

cu  coroană  bătută din spinii omenirii,

fiecare lăsându-şi spinul drept dovadă

că   … ,,a iubit”  Omul …

Slobozi caii mei  albaştri

şi-au  dat  frunţile

şi  au  purtat  suferinţa

în poieni cu file verzi

şi litere –păsări –   ce-au  zburat

să  te tragă de gulerul cămeşii ,

ce n-o mai simţi de-atunci,

să vezi prag…

făr’ a  şti să-l păşeşti …

Cu inima –n  ram sortit,

gol, de  florile mele ,furate

de vânt ,domol…

să le tot văd ,trecând…

Închide uşa …

prag nu e ….

                                                            ROXANA  MARIA  2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

