eu sunt

eu sunt …

 

pe versul  tău  şi  rima mea ,

am numărat ieri…stele…visuri.

azi ,negru-i cerul …

şovăind ,beteag  mi te dezvălui

să-mi  tai   tu  rochia  de spini,

ce drept din piele-mi creşte ,

să  nu-ţi  mai legăn  dor nebun ,

nici buze să nu-ţi  vindec –

doar spini –

 

cu   pas domol ,viclean ,m-aşez

în  braţe  ca  să-ţi   chiui ,

să-ţi  amintesc  de joc  străbun ,

să te ridic de la pământ ,

să dănţuieşti nebun ,

să simţi şi tu ce-i   –  să  trăieşti –

iubind venin şi miere.

 

eu sunt…Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

