MINUSCUL IUBIND

Minuscul …iubind

 

Când m-am născut  prima dată ,

am  găsit  soarele ,îndrăgostindu-mă .

 

Am rupt cinci nori ,

împletind  apoi ,o pălărie …prea mare ,

ca să nu mă topească …era arzând .

Trup de gheaţă ,tot lunatică,stângace,

mi-am scurs gânduri ,

stropi de ploaie ,

pe ecran de  viaţă ,

cer rupt  în trei părţi …

eu-s la mijloc vecuind,

în culorile cu gri .

Negrul şi albul se răzbună mereu,

negăsindu-mi  pasul rece,

în locul –  potrivit –

tot lunecă în vis ,

tot nu-s .

   

Când  m-am  îndrăgostit  prima dată,

am  găsit  soarele…  născându-mă .

Oi fi …

Iubirea te naşte …

murind  cu pământul ,arzând,

cu dorul – clepsidră ,în loc de inimă ,

ce picură  firul de clipă …

numai ea te vede,

îndepărtându-te   …

sau  venind ?

Minuscul …iubind …

                                              R M   2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

