PANGLICA TIMPULUI

Panglica timpului,

iluzie ,şi asta …prea fină …

mi se-nfăşoară  sufocant de strâns ,

în jurul gâtului .

Secundele –mi curg din ochi ,

explodând  ,

iar tâmplele-mi  pocnesc – de- o  durere –

vrând  parcă să-mi facă loc

altui  timp , timpului meu …

Evadând din trupul –umbră ,

am  îmbracat  seve într-o …frunză ,

cu gânduri şi broderie  aleasă

ce tot  se usucă ,iubită,

şi tot înverzeşte ,pe margini,

dorinţă …verde nou .

 

Seva  verde,putere,

tot  prin ochi  îmi ţâşneşte ,

să-mi ard locul ,primenindu-l ,

desenându-mi zborul ,

prin oasele tale, înverzindu-le …

traiectoria?…un scurt  circuit –

pământ până la pământ…

altei lumi,altui apus ,

al frunzelor în vânt ,vii,

fără ochi, doar cu inimi-lumini…

                                                              R M  2013

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

