CA UN MOUNTAIN ROUSSE

ca  un mountain rousse , viaţa mea,

cu scaune lipsă ,

făcute caleşti din flori,

ocolind prea devreme  drumul lin …

şi-alegând  zborul albastru ,

cu petalele-roţi ,uscate,

ascunse  bine-n sân –

să le păstrez mirosul…

şi să  par  cu viaţă ,

tu cu paşi …

eu cu aripi…

spre…

De ce visez mereu că zbor ?

Bătrânii –mi  vor spune că nu-mi găsesc locul,

tu ,repetitiv,dintotdeauna –mi  spui

că nu-s din lumea asta…

Dar din care? Din a ta?

… necunoscută mi-e ,x , la pătrat ,

cu ecoul  spart

de pereţi reci,peşteri,cu crini atârnaţi .

Prind frânturi …

Până voi găsi capătul ,gura de Lumină,

voi  înţelege Rostul,

şi-o să-mi curgă din sân

toate florile,

amintirile  uscate,

şi-o să rămân Goală , Cerului …

                                                           R M  2013 ImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

