NU

Nu-mi smulge unghii ,

ele-s doruri…

Aş rămâne ca un robot ,

nu-ţi  voi  simţi tăcerea .

Cu ele rup perdelele de ceaţă ,

ca să ajung să-ţi număr ochii…

unu,doi …unu ,doi…

Cu ce mă vezi ? De ce mai   vezi ,

dacă  ţi-am stins ieri steaua ?

Cu unghiile am retezat

pământ  irespirabil ,

cu galerii – spaţiu  de zbor –

cu pistă gri ,

deja numerotată …

Am să ajung ,

doar  c-o  suflare,

ca să trăiesc – trăitul , altul ,

peste carne tânguitoare ,

ce-şi flutură gene albastre ,

prea de multe ori plămădită ,

acum …neştiutoare,

de vremuri prea reci ,prea goale ,

prea flori

scuturate

înainte

de apusul  dimineţii fierbinţi,

strânsă – glob …

pe care, dacă  vreau ,

îl strivesc cu sărutul de moarte – vie

şi tot…

dacă eu vreau,

îl împing cu  vârf de deget ,

altei lumi – genune ,

în care , ai să mă tot cauţi …

                                                                         RM 2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

