CARAVANA DORULUI

Caravana dorului ,

cu acoperiş  din vis ,

atât de subţire ,

că mi-e frică

să deschid un ochi,

să-l descriu , cu litere de ieri ,

când eram albastră cu ochi roz .

Azi ,femeie verde , cică în  putere …

în puterea vântului,

care mă tot poartă ,

în ceruri,

precum şi în pământ,

cu buzele ,inimi,

ce ard …de ploaie –sărut.

Minunile ,îmi cresc carne nouă ,

peste  ochi ,să văd lumescul ,

cum picură din cer ,stropi,

în fiecare dimineaţă – nou ,nou, nou…

creşte văzându-l în inima ta ,

ce uneori ,mi se pare o floare prea albă ,

    pe care  vrei  s-o ofileşti  zburând 

înăuntru visului meu alb .

…n-am să te las  …

Pulsul timpului viu ,

ne va  roti în imensitate ,

până ne vom pierde , materie ,

şi ne vom regăsi-n ploi albastre ,

lacrimi dansând  de bucurie ,

iubind…

                                           R M  2013Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

