CIRCUMSTANTE

 

circumstanţe …

 

circul e…  cum ,, stanze “ goale,

răsună de ecouri  gâtuite de râs sarcastic ,

urmat de bocete – guri pline

de ţărână proaspăt mulsă

de nori ţuguiaţi ,traşi de doruri

strălucitor de fericite,

când eu îţi surâd din prag ,

ce stă să se desfacă  în lumi paralele…

tot aşa …

şi  el ,

circul – spectacol de naştere –

cu trei moaşe …

cu viaţă doar în vârful degetelor,

cu tălpile vechi târând moartea,

traiectorie – fulger…

mi s-a părut …că sunt…

Scuzati-mi îndrăzneala ,

dar  v-a căzut  cerul pe ochi …

Staţi! Lăsaţi-mă să v-ajut,

poate, într-o zi ,îmi veţi împrumuta trei nori!

Să  fie incredibil de albaştri ,vă rog,

ca să-mi storc trei ochi de cerneală !

Circumstanţe ar fi … atenuante…

căci, uite , pentru astă vină ,

ce tot mi se spune ,

că ar fi Divină …

şi Universul mi se pare semn,

e virgulă –ntre

două puncte ,

tu şi eu …

                                                    R M 2013

 

 

 

 

 

    Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

