substanta

Substanţă ,mă ai ,

dimineaţa-n  cafea  .

Amiaza ? Îmi creşte în ochi…

Să-i  mănânci ?

…mi-ar rămâne  doar gene la…cină ,

Pofteşte ! Le-am pus ,ordonat,

pe  şervetul cel alb,

lângă pat .

Aştept zorii tăi ,

să mă nasc ,

întreagă ,femeie,efemeră ,idee ,eu ,

iubind Răsărit etern …sau clişeu ?

Voi creşte odată cu inima-mi prunc,

ce  scânceşte când nu eşti – Alint .

Raze –mpletite  în doi –  

cozile  lungi ,

îmi aşezi peste piept 

şi –n noapte m-arunci,

să strălucesc fără trup ,

doar  săgeţi-fulgere. ..altei lumi

se-ntrevăd.

eu sunt…departe,

norii-s aici,

tu îi atingi,

contur ca să-mi dai ,

obrazului drept,

ce  sprijină  ochiul

de vultur  semeţ .

Substanţă mă ai

dimineaţa-n  cafea ,

venin peste lume,

ne-nclinăm cu vântul , Cuvânt,

tovarăş de drum,

şi ne-ascundem

în cupe de crin,

aşteptând dimineaţa să cadă ,

goală , nouă … şi lor…

peste munţi vii,

ce râd cu flori de colţ

la urechi .

                                                               R M 2013

 

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

