EU

Eu … nu   ştiu  să  spun vorbe mari ,

ştiu  să scriu litere –cuie ,de-o şchioapă ,

bătute-n lemnul crucii – semn

 de român,veşnic în jug ,

semn – ce mi-atârnă  , vizibil ,

la o fereastră .

Ştiu  să –ntorc spre mine ,

parfum  de cuvânt ,

vouă, dându-vă îndărăt ,

cea mai stranie mireasmă ,

cea a Omenirii –secundă ,

cuprinsă –n  femeia –  ardere , Tot ,

Miracol, şi Unghie – capăt

de început  ,

de Pământ.

+

Cealaltă clipire , a ta ,

ne-mpreunează  pe toţi ,

în forma cea mai simţită

a  fiinţării ,

Iubirea.

Litere – cuie  bat …

sau m-abat

când nu-mi prind bine

visul pe os ,

rotindu-se ,zbor ,ca-ntr-o rană ,deschisă ,

odată cu zorii,

eliberându-mă pân’ la  apus ,

să-ţi cânt ochii ,

ce –n  veci nu se-nchid ,

frumoşi ca Dumnezeu ,

Luminând.

 

La  eterna clipă a poeziei,

îngenuncheat  să rămâi …

Sclav să-i fii întru Eternitate …

                                                                             R M       30 MAI  2013

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

