azi am primit un dar

Azi am primit  în dar …iubirea

oamenilor  frumoşi -din  pricina defectelor,

pe care  le iubesc  firesc,

cireşe la urechile Soarelui ,

coapte ,plesnind în coaja lumii subţire ,

obraz,

ce mi s-a aşternut  pe masa  de …

scriu gânduri  cu mănuşile negre,

trase perfect până la un cot  de …

drumul ce se întoarce ,uşor ,

cu faţa la pământ ,

să nu mă vadă roşind ,

când mă bucur ,

că iubesc ,

răsăritul îmi stoarce

două boabe de rouă  pe buze ,

să  nu –nsetez  de  dorul

amiezii de-apoi …

Viţă de viaţă proaspătă ,

mă-nvălui ,cu ochii cărbuni,

peste gândurile tale înnodate

de ciorchinii strugurilor plini de sânge

şi le-nchid

în cutia veche, cu flori ,

ce-ascunde petalele trandafirilor,

ofilite

de sărut  .

R M  2013

 

 

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

