un ghemotoc de ganduri

Un ghemotoc de gânduri

surâse Soarelui şi Adevărului ,

Vieţii şi Morţii –cu colţii moi

de vată de zahăr ,

pe care-i tot muşc,

când se iţeşte în colţul străzii

şi-n curtea casei cu numărul 494,

cu trandafiri roz şi gri.

Poziţionată transversal în pântecul mamei,

fără şanse de supravieţuire,

după părerea medicilor,

m-am încăpăţânat  să trăiesc,

pentru că aveam două vorbe de spus…

Acum e ştirbă Moartea…

învaţă  să rânjească  şăgalnic,

ca să nu i se vadă Rădăcinile…

De ce curcubeul meu e roz cu gri ?

Pentru că ştiu să deschid aripi în întuneric

şi fantele de lumină ,

ce le las în urmă- dâre subţiri,

dau irizaţii

în petalele lânoase,calde,

pe care mi le fac pernă de vis,

noapte de noapte..

De când m-am născut ,

leg şi  dezleg cozi de flori,

iar rădăcinile de cuvinte

le prefac în doruri …

Prefixul îl trimit Iubirii mereu…

parfum să mă simţi ,

când orice floare

priveşti…

R M 2013

 

 ImageImage

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

