tu esti intamplarea mea

 

TU EŞTI  ÎNTÂMPLAREA MEA

 

Tu eşti întâmplarea mea

să fiu acolo

unde

nimicul de aici este

Totul .

Inima mi-a ajuns o toacă grea ,

ce Lumi n-o  pot urni ,

să ne adune ,sobor,

Învierii noastre ,

de sub lespezile gri ,

cu miros de carte nouă,

cu file roz –fluturii mei .

Ritmul e fals,

zadaru-i  prezent

şi cuibul de viespi ,

mai primitor ca niciodată…

Ropot de vibraţii ,

îmi dilată cordul ,

trezit din agonie –balsam,

lăsându-i formă,

de batistă Universală…

Să-ţi  şterg şi ţie lacrima ?

Ai uitat să-ţi iubeşti pantofii de piele

întoarsă… acasă .

Lasă !Mai bine îi port eu ,

să  înot în fanteziile tale de piatră …

Aş zidi pe cer senin, schema

unui  război mondial continuu.

Hei , fă-ţi urechea pâlnie,

să auzi strigătul depărtării…

Cruciada de mine e câştigată .

Harta cu colţurile roase

de vânt şi de vremuri .

e la mine în palmă,

destin implacabil,

IUBIRII – habarul ….

 Image

By ROXANA MARIA

Leave a Reply

